Ett Försök Till Att Vara Sexig

Dan Gill kom till stan idag. En superduktig koreograf från USA(?) som tydligen har koreograferat till Fergie och massa andra superduperkändisar.
Han lärde mig, genom dansen han lärde ut, att vara sexig och det slog mig flera gånger om hur sjutton en manlig man kunde vara sexigare än mig... efter närmare eftertanke kanske det inte var så konstigt. "Touch yourself!" yttrade han sig ständigt om.
Han gick väldigt fort fram och det var med nöd och näppe som jag kom ihåg dansen från början till slut. Dock vet jag inte hur..
Det var iallafall jättekul men det är nog sjutton inte så mycket  kvar av den nu!



Imorgon är det dansuppvisning för Rgdt på Folkets Hus. intresserad? Kom och kika.


Kommentarer
Postat av: Lizzz

Jag kommer jag kommer, äntligen :)!

Puss min allra finaste!

2008-05-04 @ 01:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback