Anna Hjärta Pollen

Jag tror ingen i min närhet har missat min groteska pollenallergi. Nysattackerna är många och kan när som helst dyka upp. Först kommer en nys, som sedan följs av en till, som efterföljs av ännu en och som avslutas med två små. Då papper inte alltid är tillhands så kan jag inte göra annat än att gömma huvudet i armen, sådär som man brukar göra, och ge mig själv en ordentlig dusch. Folk omkring mig brukar ofta börja skruva på sig och ibland har jag upplevt att folk hållit för munnen i hopp om att de bakteriepartiklar som kommit ur min näsa inte ska attackera dom.
Jag antar att det ständiga nysandet lär fortsätta sommaren ut, under tiden så ska jag lära mig älska min pollenallergi!

Kommentarer
Postat av: Liz

hahah. det låter väldigt fint att folk håller för munnen så att de inte ska bli smittade av den nedrans smittsamma pollensjukan. jag är redan hysteriskt smittad eftersom jag åt med samma gaffel du använde för nån månad sen..

men jag gillarej ändå :) ååhh, snartsnart blir överraskningen och jag är så nyfiken ^^

2008-05-29 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback