Förskyld Och Min Pappas Mamma?

Attsshhooo. Jag tror sannerligen att det går en förskylning bland folket och med tanke på att många av mina klasskamrater är drabbade så var det bara en tidsfråga innan jag också skulle bli det, hoppas att jag blir av med det konstanta nysandet innan lördagens danstävling (som förresten ska äga rum i Falun)!

Från det ena till det andra.
Under dagens middag diskuterade vi det faktum att man inte kan lita på någonting som sägs vilket resulterade till en vild diskussion uppstod där vi påstod både det ena och det andra om varandra te.x hävdade min far att jag var hans mamma och jag påstod att det inte finns något som kan motbevisa det faktum att min bror är en utomjording.
Ja så är det nog.





Kommentarer
Postat av: Liz

hhhaha

2008-04-06 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback