Färgerika Fjädrar och Äggets Ända

Påsken har som vanligt firats hos farmor och den har för mig, som inte är särskilt religös, mest inneburit färgglada blommor och fjädrar samt vänliga släktingar och god mat. Jag som är en riktig äggälskare och nästan använder påsken som ett skäl till varför jag äter så mycket ägg har bara... tamtadam ätit ett endaste litet ägg under påskhelgen. Kan inte riktigt begripa varför äggbegäret inte har varit lika stort i år. Kanske att pirret i magen vid påskens anländande har börjat avta med åldern och att ägget därmed inte har fått en lika stor roll som förut.. jag funderar på om jag inte borde ta igen det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag älskar att leta efter påskägget! jag tröttnar aldrig. lika spännande varje år haha! saknar dig

Postat av: Belli

Anna sötnos! När kommer du hem? Tänkte attt du jag och Sanna kunde ha lite ssta påskmys innan lovet tar slut, imorgon lördg om du är hemma. Jag har lite grejer till dg också pussis

2008-03-28 @ 13:15:39
URL: http://bellasigmundsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback