Sex och The Stad

Jag trodde aldrig att jag skulle bli det och jag trodde aldrig att jag skulle erkänna det. Men jag är helt hänförd och blir helt kollrig i huvudet om jag inte får en tillräcklig lagom dos av det. Sex And The City.
Må hända att det blivit en alldeles för stor grej av serien och filmen, men det är omöljigt att som tjej undvika känna någon slags välvillig förståelse för seriens figurer.
Jag har i en hemlig dröm önskat att jag var Carrie, hon är ju så otroligt operfekt samtidigt som hon är så perfekt, på samma gång som hon är så otroligt genuin människa. Jag och min vän Liz konstaterade härom dagen att 40 och singel kanske är så dumt trots allt...

Jag tror jag sätter punkt för mina lovord här, Carrie får förbli en hemlig dröm och jag fortsätter helst med att bara titta och förundras av Sex And The City samtidigt som jag känner mig väldigt nöjd med att bara vara Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback