Tryffel

Vissa saker är jag riktigt bra på, andra inte. Som tex att skriva blogg, jag lovar att det ska bli en bättring!

Jag sitter i vår fina bruna soffa och begrundar den gigantiska fruktskålen som mamma fyllt på med alla dess härliga frukter du kan tänka dig. Farligt, då jag befarar att jag kommer har slukat upp den innan morgonen gryr, men mumsigt är det!
Förutom att ha ägnat dagen till mina studier och äta frukt från fruktskålen så har jag och Liz varit och inhandlat ingredienser för tryffelchoklad. Detta härligt goda bakverk (som ser ut som bajs:) som vi med hjärta och själ gjorde så fina och goda. TRY IT!
 
image57

Kommentarer
Postat av: Lizz

fast vi inhandlade det ju inte bara. vi gjorde ju RIKTIGA tryfflar också, våra var riktiga fast andra riktiga kommer från Frankrike. du får väl frossa när du är där och sen komma hem och se om det verkligen är skillnad på franska och våra. antagligen är våra godast ;) öhh. jag vet inte riktigt vad jag skriver nu.. eum.. vi ses snart! pussss

2008-01-18 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback