Tid Och Pojkvänner

Dans, dans, dans. Hela huvudet rör sig av dans och med tanke på att jag går en danslinje så är det svårt att utesluta det från ens tinning en enda sekund då dagarna oftast består av dans. Jag har funderat ofta på hur jag lyckas men på något sätt så lyckas jag iallafall hinna att träffa vänner och klara av allt annat studerande som skolan innebär. Något som jag kan utesluta helt är att ha pojkvän.. Kanske att vi skulle kunna träffas några minuter innan jag går och lägger mig eller så har jag en ledig dag den 2:a mars?


Vill du bli tillsammans med mig?

Kommentarer
Postat av: Maz

Kom ihåg vad vi kom överens om! ;) Hahaha

2008-02-06 @ 18:06:23
Postat av: Hon den där på L... ;)

jag skulle bli tillsammans med dig, oavsett hur lite jag fick träffa dig (eftersom du måste träffa din underbara vän hon på L en massa också...;P)

om jag var kille det vill säga. och inte Liz. för då skulle du ju inte både kunna umgås med den där tjejvännen och pojkvännen, om vi var samma liksom.

för du är så underbar att det bara inte går att hålla sig borta.

2008-02-13 @ 22:11:24
Postat av: Bello

Nehe, du hinner ju inte med mig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback