Pigg pig!

Nästan sådär exakt är klockan just nu 22.00 och min ögonlock blir bara tyngre och tyngre . När jag tänker efter så brukar nog trötthet kanske vara ett tecken på att man borde gå och lägga sig. Vilket jag verkligen borde! En utvilad person är en pigg person och det är verkligen något som jag borde sträva efter att vara. En pigg person är också även mer motiverad av att hinna med saker än en trött person vilket gör att den pigga personen oftast är motiverad nog för att komma i tid. Det är precis vad jag ska göra!
Jag ska lägga mig i tid och sträva efter att vakna pigg och utvilad och tänka glada och motiverande tankar som förhoppningsvis ska få mig att stiga upp ur sängen ... det nya livet som börjar imorgon!

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback