Kanelhöst!

image41

Det har sannerligen varit en hyvens dag och jag har nog insett att det är pågrund av att Kanelbullen har firats, och det med utan hejd.
Det var i Roberts och Henriks fina etta som Robert, Liz, Emma, Elin, Ella, Karl och jag bakade, pratade och spelade Tv-spel om vartannat. Underbart!
Så nu gror fem små söta kanelbullar i min mage och jag tar mig ofta om magen och tänker..
"Om jag ändå inte hade tagit den där sista".
Den hämndlystna läsaren kanske tänker "hah! rätt åt den göken" .
Och ja, jag erkänner att det är mitt eget fel, men det går ju inte att förneka att det är ett härligt påfund den där Kanelbullens dag!


=)


Kommentarer
Postat av: t

Vad fint med bakdag! Var på en sån en gång hos dom. Men det var bara jag och Fredrik som kom. Verkar vara lite mer livat denna gång =D

2007-10-08 @ 21:58:27
Postat av: Pousette

Har sett bilder på bullarna - de såg fina ut!

Ang. det beska i mitt inlägg så kommer jag aldrig att få en gitarr i födelsedagspresent, och jag skulle aldrig önska mig det =P

Fin bild förresten! I dig the colours =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback