Happy Fridays!

Det är så skönt! Så skönt att äntligen den tokiga stressen har försvunnit och istället omvandlats till glada och lugna knyten i magen. Gårdagen tillbringades med ett stycke dansare, en teatrare, massa léenden och prat på restaurangen Ging Thai. Vårrullar och chokladmoussetårta åkte ner. Helt galet gott var det!
Vi alla tog oss för magen både en och två gånger och gav ifrån oss några mättande suckar innan vi begav oss till Folkets Hus, alldeles intill, för att träffa kulturella människor och gå på operateater, "Mitt brustna hjärta". Och jag måste faktist erkänna att jag nog aldrig skrattat så mycket när jag sett på teater. Jätteduktiga skådespelare!
Den glädjerika och kulturella kvällen tog inte slut där utan slutade i fröken Fahlanders kök för att äta goda bullar, dricka gott thé och prata av varandra. Minst sagt en otroligt fin kväll. Hoppas på en uppföljning!


B- Hörrni, vad är chokladmousse för något?
J- Det är bara som chokladmousse!
B- Som chokladpudding?
J- Ja, fast mousse!
B- Ahh, som hårmousse fast med smaken av choklad!





Liiz, kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback