Konsten att klä ut sig

Wei! Trots att jag diggar hösten otroligt mycket så kunde jag inte motstå att ge ifrån mig ett litet glädjetjut när jag igår vittnade den första riktiga snön falla. Jag kan nästan anta att den kommer att försvinna lika fort som den kom, men likväl är den första snön alltid den första snön, mycket speciell!


Gårdagen ägnades till Halloween-mys med danstvåor och dansettor hemma hos Malin där klädkoden för kvällen var maskerad. Jag som inte har varit på Maskerad på år och dar fick den välkända maskeradsjukan "vad-ska-jag-klä-ut-mig-till"-panik vilket slutade med att det bestämdes för att jag skulle klä ut mig till, i strävan efter att försöka efterlikna, rödluvan som död. Synd nog lyckades jag inte se död ut men jag måste säga att mina vänner klarade skräcktemat desto bättre! Bl.a. Siamesiska spöktvillingar, svart madam, död ängel och söt men läskig pirat infann sig hemma hos Malin. Hua!  



Anna - Den Rödluvne döden


(jag gör en egen tolkning av Pousettes sätt att avslutna sina inlägg (han gör det bra), hoppas att det var okey!)


Kommentarer
Postat av: Pousette

Najjs! Tack =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback