Helg med Miss Li utan Müsli

image53Underbara helg! Jag skulle vilja påstå att helgen för mig (och kanske även för många andra) är som en slags morot och dragkraft för att orka vardagens göromål. Därför är det en otroligt skön känsla att komma hem på fredagen från skolan och mest känna lugn.. Aah...

Annas helg i korthet. - ointressant för den ointresserade

fredag - firades med underbart folk hemma hos Liz med att laga och äta en läcker pastasallad. Vi gick även igenom den nyanlända skolkatalogen för att sedan bege oss till Arenan och skåda Miss Li och hennes vackra spel. Vilken kvinna!


lördag - ägnades till att under hela för- och eftermiddagen ta hand om elever som på dansskolan skulle tävla. Krävande men kul!
På kvällen åktes det hem till Rylle, där även hans kompis Fredrik var, på humlebacken för att äta jättegoda lussebullar med vanilj i och se Butterfly Effect 1 och 2. 

söndag - Dans, dans, dans. Mest för att det är nästan det enda jag hinner med på söndagarna. Den lediga kvällen passade jag på att få pluggning gjord, jobbig men ack så viktig syssla!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback