Geschwint wintertid

Veckorna går så himla fort och jag kan inte riktigt komma underfund med vad det är som gör att allt går så rysligt geschwint (snabbt) till! Kanske är det allt i skolan och sysslorna med dansen som orsakar att det känns som veckorna bara rusar förbi? Innan man vet ordet av så har ytterligare en dag passerat och helt plötsligt finns det miljoner saker som man skulle ha hunnit med men dessvärre inte funnit någon tid till. Det är ju viktigt att stanna upp ibland och kanske göra något som inte allas kräver så mycket energi, bara ligga i säng och mest bara vara. Något som jag verkligen borde lära mig!  


NÅGON! REKRYTERA MIG TILL EN "LÄR-DIG-BLI-STILLA"-GRUPP!


Kommentarer
Postat av: Liz

åhhh, har setat och läst alla dina blogginlägg som jag har missat under de senaste månaderna och jag blir så nöjd och nostalgisk ^^

älskar dig!

2007-11-30 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback