Halllujah

Efter alla dessa ihärdiga veckor har tröttheten i takt med att sommarlovet närmat sig växt sig allt ofantligare. Betygen är satta och allt slit är över. Detta har medfört att jag har noll stress och nått höjden av lugn. Nu sitter jag nyvaken med en varm vetekudde på nacken och drömmer mig bort bland uppigande musik, skön filt och mjukisbyxor(härliga plagg det där).

Studenten i stockholm har firats för fullt i veckan då jag bestämde mig i tisdags att åka och fira min kära kusin jesper på studenten på i onsdags. Vilket spektakel! Det bjöds på grötlunch, kaffe och polarkakor dagen till ära och massa släkt var inbjudna. Fint!




Innan ni slipper mitt drabbel så kan jag väl passa på att tipsa om världens underbaraste film (tätt efter Amelie från Montemartre), Happy Feet! .. Vilket lyckorus! Amadeus, jag är inte så konstig som jag verkar när jag tittar på film, kanske lite.


Kommentarer
Postat av: Liziliziliz

aahhh vilket fint kort på dig!! jag blir helt lycklig ut i varenda knyrf-lilltå! saknar dig massamycket och vill vekligen träffa dig när jag kommer hem! fast jag jobbar ju, men det ska väl inte behöva hindra oss ;)..
happy feet forevah in mah heart!

Postat av: /Julia

åhh då måste jag se den!
jag har inte fattat hur man svarar på kommentarer, kan man det? men det är iaf jag som var på elevrådsgrejen och fem i tolv manifestationen. Läste om dig i tidningen för ett bra tag sedan om det här med nya betygsystem, du verkar sköta elevrådet väldigt bra! Du är fantastiskt bra på att skriva också!

2007-06-04 @ 23:02:17
URL: http://juliafrandsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback