Jag skräv dagbok när jag var lit'n

Hej Ninni!
Idag åkte vi till Naturskolan i Vassbo.
Vi delade in oss i grupper. Jag, Joel, Emil och Sandra.
Vi skulle ta med oss åror, flytvästar, två renskin och två hinkar med pluppar och sånt som man har när man typ forskar kryp.
Sen tog vi en roddbåt till andra sidan.
Jag skratade mycket.
Guiderna hette Helge och Mia,
På andra sidan fick vi hugga ner träd. Vi fick en liten snutt av trädet.
Vi sågade ner en gran.
Granen var ful.
Sen åt vi.
Jag åt pannkakor.
Vi fångade småkryp.
Jag fångade en Myra.
Jag döpte den till Hero.
Den räddade min dag.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Lizzielou

hiihih. jag älskar att läsa dagböcker från man var liten. ååhh så sött "en liten snutt av trädet" hihhhi!
snaaart är det helg och jag hoppas verkligen på att träffa dig, och så ska du ju självklart få den utlovade överraskningshemlisen ;)!

pusspusskramkram du ljuvliga kvinna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback