Casimir Pulaski Day

Ett nytt år. Ett alldeles nytt fräscht år.
Och det är den exakta benämningen på vad jag känner mig nu- fräsch.
Nej, skämt åsido känner jag mig ganska sliten, men det gör ingenting för jag känner mig så otroligt glädjefylld, förväntasfull och nöjd över vad som komma skall.
Vad är det då jag är så förväntansfull över?
Det vet jag inte, men jag kan skapa mig en liten bild, en fin bild.
I ett överflöd av kuddar, kramar och skratt kommer jag befinna mig i. Raffinerande musik kommer spelas, doftande ljus kommer tändas och hänförande bilder kommer skapas.  fina tanke.
Med dessa ord kan man tro att jag är den eviga optimisten, men är det verkligen så enkelt? Så enkelt att bara glömma det man helst inte vill tänka på?
Nej, men mitt cyniska jag säger jag att en optimistik inställning kommer ta mig framåt. En inställning som jag kommer försöka hålla kvar inom mig, vad som än händer. 
 

kräm. fräsch


Kommentarer
Postat av: Anonym

2007-01-02 @ 15:36:12
Postat av: Lizzen

ojj.. det var jag som tänkte skriva nåt.. :p ehe. nu kommer jag inte ens längre ihåg vad det var, hehe.
men snart, snart kommer fet-nostalgi-dagen och jag lovar att du kommer avlida eller iallafall få krupp när du ser min berömda dans (eller vad det nu är :P)!
puss puss min sötaste!

Postat av: ellö

jag jillar din nya desajn, quinna.

2007-01-03 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback