Att ständigt känna känslan av välbehag

Gynnad av lyckan och glädjen kan jag bara konstatera att detta sträva, trogna och känslodjupa dalafolk får mig att må så bra. Att skratta hysteriskt och känna värmen sprida sig i varenda fingertopp är en underbar känsla som oftast dyker upp när jag sitter på mysigt café med mysigt fok och dricker thé med honung i.
Något som jag gillar verkligt mycket är att ha fet- nostalgidag med Liz och skratta så man kiknar till Lill-Liz och Lill-Anna när dom ska sjunga och dansa.. Jag stod väl mest för den fina sången och Liz för den fina dansen. Att sedan Karl kom över och skrattade med oss gjorde ju allt så mycket mysigare.

Att nu sitta här och tänka tillbaka på den fina eftermiddagen gör mig varm inombords. Ständigt försöker jag göra saker som gör mig så lycklig som möjlig och jag måste medge att jag lyckas riktigt bra. yeahhvruula!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback