ES1DN!

Vilken fin vecka, sannerligen! Jag kan nästan ana att det är pågrund av att skolan har dragit igång, och dansen likaså. Omställningen från sommarlov till skola (någorlunda social till übersocial) har dock gjort mig något avslagen framåt kvällskvisten, men såklart, det positiva väger ju över det negativa!
Och jag måste minsann erkänna att jag är oerhört nöjd med min linje.. IHH!! Alla fina och trevliga människor som man fått träffa får ju en att må så bra!

Jag får heller glömma att hylla fredagens möte med Karl, Liz, Elin, Emma och Agnes!
Skratt, Taco-chips och 60-tals film.
Kvällen slutade med en massa trötta ungdomar som låg och halvsov i soffor. Tack och lov erbjöd min pappa att skjutsa hem både emma, elin och även mig (hade ju varit konstig om pappa-Jerk hade lämnat mig kvar..även om det hade varit trevligt det också :) ).. Skönt att lägga sig i sin säng sen iallafall! Och det är nog sängen som blir mitt nästa mål nu, skola väntar och tacksamt nog står dans står först på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback