I'm feeling cosy

Ljuvliga lov, jag längtar tillbaka. Jag brukar alltid inleda varje lov med tanken "Nu ska jag njuta!" och jag har nu till min stora lycka långt om länge lyckats.
Solen har varit brunnen i flera dagar vilket har givit mig både vårkänslor och fräknar. Dansanta Anna har dansat som aldrig förr och jag har nog aldrig haft sådan här träningsvärk i kroppen, trots det så vill jag bara fortsätta att dansa!

Igår hade min mysfamilj myskväll. Vi kikade på Djävulen Bär Prada. En sådan där banal film (som Axel så fint uttryckte en gång). Det jag har insett är att jag gillar banala filmer, det är så skönt att ibland bara titta på någon enfaldig film om kärlek, pussar och lätt humor som får en att känna sig lite smått mysig och inte sådär djup som man kan bli av endel filmer. Det är fint att vara mysig!


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, sommar, kom snart!
Ja har också träningsverk efter att ha spelat visuellt TV-spel (boxning) hos Agnes...
Mysigt med myskväll Anna!

Postat av: Axel

Jag antar att jag borde kommentera nu när du smög in en liten hälsning till mig, fin blogg.

2007-04-23 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback