Jag har en dröm..

120570-5

Att vara sjuk och eländig är inte det roligaste. När jag egentigen skulle varit på dansskolan i 4 timmar idag så sitter jag och tittar på tv dom timmarna istället. Trots att jag känner mig för svag för att göra något så känner jag ett behov av att sticka ut och springa. Jag vill klättra upp i Faluns högsta träd och skrika att jag vill ha vår! Jag vill cykla till en dunge i skogen och äta bullar, jag vill ha rött hår och dansa till mina sista dagar i livet, jag vill skapa med mina händer och springa barfota i sanden och titta ut mot horisonten, jag vill skratta med mina vänner och prata om gamla minnen och jag vill undervisa i dans och se folk utvecklas. Detta är drömmar som jag vet att dom kommer att besannas. Bara man anstränger sig lite så lyckas man med allt..

: ) ... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, du får mig verkligen att själv få inspiration och att vilja vilja saker. det känns ju som sagt att alla dina känslor och viljor går ut genom skärmen och in i min mage och det känns bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback