Ge mig choklad

Här sitter man, kissnödig, frusen och lite allmänt glad och myser framför Tv:n. Känns verkligen att det är höst. Man blir lite sådär lätt hängig och trött hela tiden, rädd att en förskylning är påväg. Det är bara att vänta och se antar jag.
Att livet känns så underbart nu är inget jag går och bär på i hemlighet. Jag följer min vän Lizz exempel och tänker att livet inte blir ju roligare än vad man gör sig och det är ju bara att hålla med om. Det ända som behövs är ju att skratta och vara glad och det tycker jag att jag har lyckats ganska bra med. Efter både upp och nedgångar ( kan bero på åldern) känns det som livet flyter på så himla bra och det är ju fantastiskt. Därför tänker jag njuta av det så länge det varar. Att man ständigt är omgiven av en massa underbart folk är ju inte heller fy skam.
Att lyssna på musik är ju också trevligt. Jag spinner vidare på min braiga låt som jag tyvärr inte tänker låta någon annan ta del av, det är ju mest roligt att ha något eget att tralla på tänkte jag.

Måste också påpeka att jag är grymt chokladsugen! Vad gör man åt det när man inte har någon choklad? Bara att bita i det sura äpplet och hoppas att jag får min choklad imorgon antar jag. Russin har iallafall lovat mig en chokladkaka i födelsedagspresent och att jag ska få den på fredag.. måste stå ut!

Är dags att gå på toa nu för fröken Anna kanske? Ja, för att förhindra en väldigt blöt olycka är det nog bäst så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback