Fridens Liljer.

Nu blir jag tvungen att skriva om gårdagen(lördag) eftersom det för mig känns som idag pågrund av att jag inte har gått och lagt mig än. Och har jag gjort dig förvirrad nu så är det så..

Dagen har iallafall varit jättemysig och bra. Jag vaknade av att Elins mobil ringde, det var hennes far, och inte hinner man somna om förens mobilen ringer igen. Jag ger upp, tänkte jag och jag och Elin gick efter en stunds kacklande i min säng upp och åt frukost. Där satt vi samtidigt som vi skrålade till Dylan's vackra låtar. Klockan slog både 3, 4 och halv 5 då Elin var tvungen att bege sig hemmåt till Bäsna.
Jag kände att en viss trötthet började visa sig. Med tanke på hur sent mitt kalas blev i fredags så kanske det inte var så konstigt. Som på en räkmacka gled jag runt i huset och hoppades på att nåt spännande skulle hända. För att fördriva tiden så gjorde jag något så underhållande som att sätta mig vid datorn. En kväll som jag trordde skulle bli riktigt tråkig blev istället underbart kul eftersom jag efter en överenskommelse kom fram till att jag skulle glida hem till Liz. Det gjorde jag. Vi skattade, pratade och hade väldigt trevligt och så måste jag ju påpeka att jag fick två fantastiska skivor av henne med ett fint hemgjort omslag. Vi gick i rask takt till bussen men missade den med ca 20 fotsteg från busshållplatsen. Både ett suck och stön gavs men som två fina hurtbullar gick vi till stan för att sedan sätta oss på Café Slaggat'n. Där satt hennes vänner och vi spelade kort, pratade och skrattade och även där bajs blev en del av  ett samtalsämne, mysigt för den som gillar det! (Alltså att sitta på café, inte prata om bajs)
Jag och Liz tog oss till en viss Mc Donalds där vi under en pratstund om Spanien väntade på våra bussar. Vi sa "hejdå!" och skildes åt då vi skulle kliva på olika bussar. Du gör mig glad!

Resten av kvällen har bara varit ganska slapp och skön eftersom jag pågrund av min trötthet inte orkar vara annat än lat och bara, väldigt trött. Just nu känner jag hur ögonlocken börar li tung på mig då ja funderar på att ta intiativet till att gå ovh lägga mig. skönt, skönt!

Fridens Liljer!


Kommentarer
Postat av: Liz

du gör mig verkligen glad du med :D! det var så kul att du var här och jag hoppas att det inte var sista gången ;)! det var en alldeles perfekt kväll om du frågar mig! pussss
ps. jag länkar till din blogg från min om det går bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback