Har din bra varit dag

Hm. Jag har förskylningsblåsor på min tunga och jag måste påstå att det är väldigt obehagligt, och av en konstig anledning så har jag alltid förskylningsblåsor på fredagar. Konstigt, konstigt.

Idag är det fredag, mysfredag. Skoldagen har varit lika fin som vanligt vilket kan bero på att min klass är helt underbart rolig. Alla är sådana olika och konstiga individer vilket bidrar till att roliga citat ständigt slinker ut. Jag och min vän Julia brukar alltid roa oss med att kika på när vår gymnastiklärare sitter och läser på våra läs-lektioner.. hon ser så finurlig ut och skrattat ljudlöst åt det roliga(?) hon läser.

Middag hos Liz, igen. Men gott är det, och riktigt trevligt där vi sitter och diskuterar om hur öppna och glada japaner och greker är och om hur dåliga svenskar faktist är på att våga vara roliga. Det är ju fantastiskt hur tråkiga vi svenskar faktist är jämnfört med te.x som jag nämnde tidigare, greker. Vi vågar inte riktigt vara så öppna som vi faktist skulle kunna vara och lever ofta under stress och press. Varför inte ta dagarna som dom kommer? Ja det kommer nog svenskarna aldrig vara riktigt bra på. Med tanke på hur mycket vi sitter inne om dagarna och det kan jag väl erkänna själv att jag är ganska bra på så blir det väl aldrig så att vi orkar att ta intiativet till att träffa en grupp med folk och bara umgås, prata och bara umgås. Idag har jag dock umgåtts med Liz som jag sa tidigare och även Ella, Lollo och Agnes. Tre supergulliga tjejer som precis som Liz är öppna och glada tjejer. Vi bakade, pratade och kikade på Idol och kom bl.a fram till att johan skulle åkt ut förlängsesen vilket han verjligen borde ha gjort. Trevligt var det iallafall! :)

Trött, så trött tänker jag ta mig till toaletten och borsta mina tänder. får se vad det är för intressanta äventyr som kommer hända imorgon. Jag har iallafall otroligt mycket skolarbete att hinna med. blääää



PÄLS på dig Ella!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh nu sitter jag och fnissar:)

päls!!!

2006-11-18 @ 19:27:13
Postat av: låll

mjaoww... ^__^ ingen har kallat mig supergullig förut. konstigt. du är också supergullig. haha.

Postat av: Anonym

min bra har varit dag idag haha! såg först nu att det stod så :P blir så glad av dig och det är kul att ha dig här men snart måste jag väl komma hem till dig och skrämma dina föräldrar lite..:P ska försöka vara snäll,så gott det går ;)
pusssss

2006-11-20 @ 20:43:08
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback