Att känna sig mysig är nog det mysigaste som finns..

Ännu en dag där man kännt sig sådär mysig men samtidigt jättetrött att man bara vill sova. Sådana dagar vill man bara sitta inne med en stor kopp te, men sådant var inte fallet! Jag har varit på danskolan några timmar då jag både tränat och undervisat och ätit lite rester sen middagen igår, räkor och ris för den som vill veta. Och så har jag även vart med Malin och vi har väl flummat runt som vanligt och även planerat hur våra lektioner på britsarvsskolan ska se ut på onsdag. Det ska bli trevligt att lära barn hiphop där! hähä.

Och igår var det ju Helloween-dag, eller hur man nu vill definera det som. Jag, sara, elin och rebecka planerade världens mysigaste taco-kväll med både tzatziki, annas egna soja-färs och bål.. ingen guwackamole(?) dock. De medverkande var julia, annika, mossberg, johanna, majliz och så vi resten förstårs. Det var riktigt rogivande att sitta och prata gamla minnen och det som har hänt under veckan. Kärlek fick också sin roll i samtalen, svårt att undvika när man är ett gäng töser.  Vi tittade även på en massa skräckfilmer, åt en massa gott tilltugg som mestadels bestod av godis och spelade det underhållande spelet Twister som orsakade många skrattsalvor. . Underbart gäng det där!

Om vi återgår till nu:et så kan jag ju berätta att jag underhåller mig med att se på Gothika. Tack vare att jag har sett den förut så vet jag vilka ställen jag ska titta bort på.. då känns det ju alltd bra att sitta här och skriva samtidigt.. 

Frustrationen har minskat med dagarna men det känns endå som det finns saker som skulle behöva sägas för att undvika missförstånd samtidigt som det känns som det inte är något jag orkar gräva mig djupare i.. 

Dags att se vidare.. HUA! 

Kommentarer
Postat av: Lajs

såg åxå den igår, har dock inte sett den förut så jag hade inte möjlighet att kolla bort då det behöves, och lite läskigt var det allt :P!
åh vilka fina bakgrunder du har hela tiden :) kul att du byter lite då och då, jag har haft samma under hela min blogg-tid men jag är rätt nöjd med den ändå, är inte en så ombytlig person.. ses imorn!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback